
Dane Wejściowe:
Klient: Międzynarodowy holding, głównym obszarem działalności jest franczyzowa sieć profesjonalnej dystrybucji
Zadania: konfigurowanie przestrzeni roboczej dla pracowników z różnych krajów:
- skonfigurować wielojęzyczną Bazę Wiedzy, żeby dla każdego pracownika dostępna była baza wiedzy tylko dla jego regionu;
- skonfigurować grupy robocze dla określonych pracowników;
- dostosować środowiska językowego portalu do wymagań firmy;
- dostosować katalog produktów zgodnie z katalogiem głównego sklepu internetowego;
- skonfigurować strukturę firmy i prawa dostępu;
- zapewnić pracownikom szkolenie w zakresie korzystania z narzędzi Bitrix24 w pracy.
bitrix24 case study
Co ZOSTAŁO zrobione?


PRZYKŁADY BAZ WIEDZY




PRZYKŁADY GRUP

GRUPA EKSPERTÓW

GRUPA PODRÓŻ SŁUŻBOWA

GRUPA ROZWój PROJEKTU

GRUPA ROZWój PROJEKTU TWORZENIE ZAPYTANIA

SZKOLENIE BITRIX24
KONFIGUROWANIE PRAW DOSTĘPU DO BAZ WIEDZY
Nauczyliśmy administrację portalu: jak tworzyć grupy użytkowników, w części administracyjnej serwisu, w celu rozgraniczenia praw dostępu do baz wiedzy, jak zarządzać portalem jako całością.
PRACA Z DYSKIEM
Nauczyliśmy pracy ze standardową funkcjonalnością dysku: pokazaliśmy różne rodzaje dysków, pokazaliśmy ustawienie praw dostępu do dysków, pokazaliśmy, jak utworzyć nowy dysk, pokazaliśmy, jak i gdzie przechowywać pliki oraz jak skonfigurować publiczne łącza do pliku.
PRACA Z BAZA WIEDZY (ADMINISTRATOR)
Nauczyliśmy pracy, ze standardową funkcjonalnością bazy wiedzy: jak dostosować projekt bazy wiedzy, jak skonfigurować stronę główną, jak dodawać nowe strony, linki do stron w bazie wiedzy, pokazaliśmy projektanta stron.
