Dane Wejściowe:

Klient: Firma zajmująca się sprzedażą oprogramowania z zakresu medycyny i farmacji

Zadania: 

  • Zautomatyzować pracę działu sprzedaży;
  • Podzielić i skonfigurować lejki sprzedażowe w różnych kierunkach.


bitrix24 case study

Co ZOSTAŁO zrobione?

URUCHOMIENIE PROCESU BIZNESOWEGO ZA POMOCĄ SZYBKIEGO LINKA

Przy przejściu do niektórych etapów Deali pojawia się powiadomienie z linkiem na proces biznesowy, w którym pracownik musi wypełnić wymagane pola. Ta forma uruchomienia procesu biznesowego (poprzez link) pozwala szybko otrzymać ważne informacje o Dealu w przypadku jego zmiany.

RÓŻNE SCENARIUSZE LEJKÓW W ZALEŻNOŚCI OD WARUNKÓW

Deale mogą być przenoszone według różnych scenariuszy w zależności od tego, jak wypełnione są określone pola. Np. jeśli w jakimś polu ustawiona jest wartość „Tak”, to tworzy się pula zadań, jeżeli „Nie” – Deal po prostu zmienia swój status.

WYMAGANE POLA DO KONTROLI PRACOWNIKÓW

W Dealach przy przejściu na nowy etap obowiązkowe jest wypełnienie pól, aby pracownicy nie pominęli wypełniania ważnych informacji, a karta Deala zawsze zawierała wszystkie niezbędne dane.

AUTOMATYCZNE PRZEJŚCIE NA WŁAŚCIWE ETAPY DEALI I DO INNYCH LEJKÓW

Po spełnieniu określonych warunków Deal może automatycznie przejść do pożądanego etapu lub nawet zostać skopiowany do nowego lejka, gdzie menedżer będzie kontynuować z nim pracę.

AUTOMATYCZNE TWORZENIE ZADAŃ

Dla pracowników prawie na każdym etapie tworzone są automatyczne zadania odpowiadające statusowi Deala, które przypominają o ważnych sprawach.

GENEROWANIE DOKUMENTÓW WEDŁUG SZABLONÓW

Gdy Deal przechodzi na etap tworzenia Umowy lub Oferty (lub jakiegokolwiek innego dokumentu), automatycznie tworzone są pliki tych dokumentów z wykorzystaniem danych z karty Deala oraz danych wprowadzonych do procesu biznesowego.

Przykłady procesów biznesowych Bitrix24 na jednym z etapów Deali w różnych lejkach

bitrix24 case study

Wyniki:


Wszyscy Klienci (zgłoszenia) są podzieleni zgodnie z kierunkiem usług firmy

Proces pracy z Klientem w Dealach (proces sprzedaży) w każdym lejku został całkowicie dopracowany i zautomatyzowany, zorganizowano przeniesienie projektu do realizacji

Wygodniej stało się śledzenie, jak menedżerowie radzą sobie z pracą, aby w razie czego szybko przyjść im z pomocą


Deale zaczęły szybciej się zamykać, skrócono proces przejścia Deala do etapu Realizacji


Wzrosła liczba „owocnych” kontaktów z Klientem


Nowi pracownicy szybciej dostosowują się do procesów firmy

Chcesz tego samego?
Zadzwoń do nas!

Nie wahaj się oraz nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Zawsze jest dobry czas na lepsze jutro!

Zostaw kontakt

WIĘCEJ HISTORII KLIENTÓW I przykładÓW wdrożeń

MASZ DO NAS PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

CRM-форма появится здесь
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Other cookies
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies