Dane Wejściowe:

Klient: Duży podróżniczy operator

Problemy z którymi zmagał się nasz klient: 

1. Do każdego zadania wykorzystywane są różne systemy (baza danych partnerów jest przechowywana w jego własnym CRM, rezerwacje wycieczek trafiają do specjalnego serwisu internetowego, menedżerowie używają Bitrix24). Brakuje jednego interfejsu do wygodnego przetwarzania informacji.

2. Rutynowa praca przy tworzeniu voucherów nie jest zautomatyzowana - menadżerowie przygotowują je ręcznie, skutkuje to długim czasem realizacji. 

3. Potrzeba szczegółowego raportowania.

Rozwiązanie: 

  • Przeprowadziliśmy migrację kilku systemów do jednego: przenieśliśmy bazę partnerów z obecnego CRM do Bitrix24, tj. Klient posiada wszystkich klientów w jednym miejscu- Bitrix24.
  • Otrzymywanie rezerwacji z planowanymi wycieczkami do Bitrix24 z globalnego systemu rezerwacji
  • Możliwość generowania voucherów podróżniczych w CRM oraz opcja bezpośredniego wysyłania ich do klienta. 
  • Konfigurowanie niestandardowych raportów w CRM dla CEO i menedżerów.
  • Zautomatyzowanie planowania podróży biznesowych dla menedżerów. 

bitrix24 case study

Jak to wygląda teraz?

ZJEDNOCZONY SYSTEM INTERAKCJI Z PARTNERAMI

Listy partnerów naszych klientów ze wszystkimi szczegółami były przechowywane w bazie danych z rozbudowanym interfejsem. Aby przenieść informacje do jednego interfejsu i uprościć pracę menedżerów, dokonaliśmy jednorazowego przesłania danych:

  • ustanowiliśmy integrację dwóch systemów; 
  • określiliśmy dane, które zostaną przesłane i ich dopasowanie do Bitrix24, dzięki czemu uruchomiliśmy migrację, w wyniku której wszyscy partnerzy stali się Kontaktami w Bitrix24;
  • ich dane zostały wpisane w pola Profilu, a wydarzenia (spotkania, rozmowy) stały się Zadaniami;
  • skonfigurowana synchronizacja wsteczna (dane z Bitrix24 są kopiowane do starej bazy danych).

Bitrix24 case study

Planowanie biznesowych podróży i spotkań z klientami 

Klient regularnie spotyka się z swoimi partnerami.

Aby wygodnie planować takie wydarzenia i tworzyć z nich raporty, dla menedżera tworzone jest zadanie, w którym są dodawane wszystkie biura podróży będące partnerami miasta lub regionu. Ta funkcjonalność jest realizowana za pomocą aplikacji Maps Mobile (zainstaluj za darmo).

Partnerzy i klienci na mapie w CRM

Wszystkie agencje oraz inni partnerzy są widoczni na mapie. 

Szybkie planowanie podróży

Pracownik klika etykiety na mapie - a wybrane adresy firm są umieszczane na liście kontrolnej planu podróży.

OPTymalna droga

Na podstawie punktu początkowego - Adresu firmy, Lokalizacji oraz adresu końcowego - nawigator generuje najlepszy sposób na dotarcie do wszystkich miejsc.

Wizualizacja obiektów crm i raportów 

Monitoring lokalizacji, logistyka, analiza partnerów geograficznych i dystrybucja rezerwacji

WSZYSTKO O REZERWACJI WYCIECZKI
W PROFILU deal BITRIX24

Wszystkie rezerwacje wycieczek zostały zarejestrowane w serwisie internetowym strony trzeciej. Dzięki synchronizacji usługi i Bitrix24 wszystkie rezerwacje są teraz przetwarzane w jednym interfejsie. 

Każda rezerwacja ma swój własny numer identyfikacyjny, odsyłający do partnera, który sprzedał wycieczkę, w tym konkretnego menedżera. Podczas synchronizacji sprawdzane jest, czy taka rezerwacja istnieje już w systemie, Bitrix24: jeśli tak, to jej dane są aktualizowane, jeśli nie, to tworzony jest nowy Deal.

Każda rezerwacja to jest Deal powiązana z Firmą (Agencją). Stała wymiana między systemami pozwala na utrzymywanie aktualnych informacji w Bitrix24: 

  • Pełna nazwa klienta; 
  • koszt wycieczki; 
  • daty wyjazdu, przyjazdu, odprawy itp .; 
  • miasto wizyty;
  • lotnisko przylotu i odlotu;
  • liczba turystów; 
  • dane paszportowe turystów; 
  • hotel; 
  • ilość gwiazdek w hotelu.

BITRIX24 CASE STUDY

GENEROWANIE VOUCHERÓW
(TWORZENIE DOKUMENTÓW)

Jednym z najważniejszych procesów biznesowych naszego klienta jest tworzenie i wydawanie voucherów.

tworzenie voucherów

Gdy Deal wchodzi w określony etap, dokument jest tworzony zgodnie z szablonem, w którym dane z karty rezerwacyjnej są wstawiane w puste pola.
W dokumencie vouchera zapisywane są zarówno już wypełnione pola z Dealu (imię i nazwisko turysty, dane dotyczące jego podróży, numer rezerwacji i wyjazdu), a nowe pola tworzone są według specjalnych zasad. Obejmują one:

  • Numer vouchera; 
  • Data wydania vouchera

Menedżer może również ręcznie rozpocząć tworzenie dokumentu - wystarczy kliknąć „Wygeneruj kupon”, a nowy dokument zostanie utworzony.

UNIKALNY NUMER VOUCHERA I KONTROLA ICH WYDANIA

Każdemu voucherowi przypisany jest unikalny numer, generowany zgodnie z określoną logiką: szyfruje on datę wyjazdu, kolejny numer vouchera w odniesieniu do kwoty rezerwacji. System wie, ile voucherów zostało utworzonych w danym dniu i przypisuje im prawidłowe numery. Każdy termin ma swój własny voucher.

Na przykład kupony na 3 rezerwacje rozpoczynające się 8 czerwca 2021 r. Będą miały następujące numery - 01(numer kuponu)08(dzień)06(miesiąc)21(rok wyjazdu), 02080621, 03080621.

Automatyczny Mail do klienta

Kupon jest przechowywany w Dealach i wysyłany w formie szablonu e-maila do turysty, zgodnie z pewną tymczasową zasadą. Na przykład 2 dni przed wyjazdem.


Baza voucherów

Wszystkie vouchery i szczegółowe informacje o nich są przechowywane w osobnej bazie danych.

Korzystając z filtrów, możesz znaleźć kupon według daty, warunków użytkowania, numeru i menedżera, który go wystawił.

Menedżer nie musi wprowadzać ręcznie informacji

Automatyczne przypomnienia dla menedżerów są ustawione na określone etapy biznesowe

Samoczynne tworzenie zadań z szablonów jeden po drugim pomaga pracownikom pracować efektownie jak i efektywnie

Wewnętrzny zapis wydania voucherów - wszystkie trafiają do specjalnej bazy danych z wygodnym wyszukiwaniem i filtrowaniem

Raporty CRM

Istnieją specjalne szablony raportów, które ładują dane z CRM.

Możliwość filtrowania raportów przez różne kryteria.

RAPORT SPRZEDAŻY PRzygotowany przez PRZEDSTAWICIELA Ds. SPRZEDAŻY

  • Osoba odpowiedzialna za zadania
  • Całkowity obrót agencji, za które jest odpowiedzialny (w dolarach, pasażerów w różnych okresach);
  • Statystyki pasażerów według lotnisk. 

ODWIEDŹ RAPORT ODPOWIEDZIALNY

  • Osoba odpowiedzialna przy delegowana przez organizatora wycieczki;
  • Łączna liczba agencji, z którymi odbywały się spotkania lub innego rodzaju interakcje na przełomie miesiąca, tygodnia, 2 tygodni itd.

RAPORT SPRZEDAŻY dostępny w dowolnej walucie:

  • Kraj; 
  • Region;
  • Miasto; 
  • Nazwe agencji; 
  • Łączną kwote sprzedaży (w USD) w ciągu ostatnich N miesięcy tego roku i ostatniego;
  • Wynik wzrostowy podany w %; 
  • Całkowity obrót (w USD) za okres bieżącego i ostatniego roku.

raport sprzedaży na postawie regionu

  • Kraj; 
  • Region; 
  • Port lotniczy 1 (liczba pasażerów); 
  • Port lotniczy 2 (liczba pasażerów); 
  • Lotnisko N (liczba pasażerów); 
  • Całkowitego obrót (według pasażerów) za bieżący i ostatni rok; 
  • wynik wzrostowy podany w %.

Raport sprzedaży na podstawie miasta:

  • Kraj; 
  • Miasto; 
  • Region; 
  • Port lotniczy 1 (liczba pasażerów);
  • Port lotniczy 2 (liczba pasażerów); 
  • Lotnisko N (liczba pasażerów); 
  • Całkowity obrót (według pasażerów) za bieżący i ostatni rok; 
  • Wzrost pokazany w %

RAPORT SPRZEDAŻY (REGIONALNY)

  • Kraj; 
  • Region; 
  • Port lotniczy 1 (liczba pasażerów);
  • Port lotniczy 2 (liczba pasażerów); 
  • Lotnisko N (liczba pasażerów); 
  • Całkowity obrót (według pasażerów) za bieżący i ostatni rok; 
  • Wzrost pokazany w %

Wyniki:

Baza partnerów ze szczegółowymi informacjami jest przechowywana w Bitrix24, można ją łatwo filtrować, wyszukiwać firmy oraz pozyskiwać dane

Wdrożono stałą wymianę Bitrix24 na usługę internetową, która akceptuje rezerwacje (rezerwacje wycieczek) - teraz wszystkie rezerwacje są w Bitrix24

Rezerwacje są powiązane z biurami podróży (Deal'e z kontaktami) - możesz szybko przejrzeć klientów partnera, doprecyzować szczegóły rezerwacji

Vouchery są generowane automatycznie na podstawie gotowych danych klienta przy rezerwacji, a klient otrzymuje je samoczynnie drogą mailową.

Raporty w CRM są dostosowane do firmy - wyświetlane są niezbędne parametry, używany jest kalkulator, raporty tworzone są według regionu, osób odpowiedzialnych itp.

Podczas planowania podróży i innych wydarzeń offline, menedżer otrzymuje zadanie z listą kontrolną trasy z adresami partnerów do odwiedzenia. Wszyscy partnerzy są widoczni na mapie bezpośrednio w CRM

Chcesz tego samego?
Zadzwoń do nas!

Nie wahaj się oraz nie zwlekaj z wdrożeniem automatyzacji w Twojej firmie. Zawsze jest dobry czas na lepsze jutro!

Zostaw kontakt

WIĘCEJ HISTORII KLIENTÓW I STUDIUM PRZYPADKU

MASZ DO NAS PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Cookie-файлы
Настройка cookie-файлов
Детальная информация о целях обработки данных и поставщиках, которые мы используем на наших сайтах
Аналитические Cookie-файлы Отключить все
Технические Cookie-файлы
Другие Cookie-файлы
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Подробнее о нашей политике в отношении Cookie.
Настроить Принять все
Cookies