BITRIX24: biznes-START

Wszystko, czego potrzebujesz, aby zorganizować pracę w CRM Bitrix24 i zacząć sprzedawać więcej.

Pakiet usług do uruchomienia Bitrix24

Pozyskuj klientów z poczty, sieci społecznościowych, telefonu i innych kanałów komunikacji

Zorganizuj interakcję pracowników z klientami Twojej firmy


Kontroluj jakość działań i analizuj raporty sprzedażowe


CO ZAWIERA "BITRIX24: biznes-START"?

To zestaw z 9 niezbędnych opcji do rozpoczęcia aktywnej pracy w CRM.

Dobrze skoordynowany. Profesjonalnie skonfigurowany.

BITRIX24: BIZNES-START obejmuje:

SZKOLENIE WSTĘPNE

Odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące produktu podczas pierwszej konsultacji z naszym specjalistą!

Opowiemy Ci szczegółowo o algorytmie naszej interakcji i ustawieniach Twojego portalu, a także omówimy oczekiwania.


KONFIGURACJA CENTRUM KONTAKTOWEGO

Na początek skonfigurujemy najważniejsze podstawowe połączenia kanałów interakcji z klientami:

  • poczta;
  • czat online;
  • formularz kontaktowy;


USTAWIENIE
"GOTOWE ROZWIĄZANIE DLA DZIAŁU SPRZEDAŻY"

Skonfigurujemy zautomatyzowany lejek sprzedażowy - od przyjęcia zamówienia do obsługi posprzedażowej.

Przeszkolimy pracowników, aby z niego korzystali.


RAPORT SPRZEDAŻY

Pomożemy Ci nauczyć się wykorzystywać raport sprzedażowy w pracy (1 do wyboru):

- Wygrane deale; 

Deale według kontaktów;

Deale według firm;

Deale według przedstawicieli handlowych;

- Oczekiwana sprzedaż;

- Deale zaległe;

- Deale według etapu;

Sprzedaży produktów;

- Manager działań.

SZKOLENIE

Po dokonaniu ustawień szkolimy pracowników według wdrożonego procesu w CRM, uczymy obsługi aplikacji, raportów, centrum kontaktowe oraz prace z Dealami (Leadami).


+

PORADNIK ONLINE
SAMODZIELNE WDRAŻANIE BITRIX24

W celu dalszego doskonalenia wiedzy wśród naszych klientów, udostępnimy poradnik on-line, dotyczący konfiguracji Bitrix24. Są to gotowe szczegółowe instrukcje ze zdjęciami i nagraniami do zorganizowania pracy w Bitrix24. 


KONFIGURACJA TELEFONII

Skonfigurujmy telefonię w Bitrix24 za pomocą usługi w chmurze -wszystkie rozmowy będą dostępne z poziomu CRM.

Możesz organizować dowolne scenariusze przetwarzania połączeń, tworzenia raportów i wiele więcej.


KONSULTACJE

Jesteśmy z Tobą zawsze w kontakcie!

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Bitrix24 zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.


JAK TO DZIAŁA?

Zostaw zamówienie

KROK 1.

Zostaw wniosek na stronie lub skontaktuj się z nami w dowolny sposób.

Umówimy się z Tobą na spotkanie konsultacyjne i omówimy wszystkie szczegóły.

Konfigurujemy portal

KROK2.

Po podpisaniu umowy przystępujemy do skonfigurowania portalu zgodnie z opisanymi powyżej punktami.

Wspieramy Cię

KROK 3.

Po przekazaniu spersonalizowanego CRM i przeszkoleniu Twoich pracowników pozostajemy w stałym kontakcie!

DLA KOGO JEST TO ROZWIĄZANIE?

masz Bitrix24 i (lub) nie wiesz jak zacząć na nim pracować

próbowałeś samodzielnie skonfigurować CRM, ale to nie zadziałało

chcesz jak najszybciej zacząć sprzedawać więcej z CRM

nie chcesz tracić czasu na długie studiowanie 

chcesz uruchamiać procesy szybko

Pakiet "Bitrix24: Biznes-Start" został specjalnie zaprojektowany
dla małych i średnich firm.
A ustawienia CRM są odpowiednie dla większości działów sprzedaży.

Darmowa konsultacja

CO OTRZYMASZ Z "BITRIX24: biznes-START"?

szybkie ROZPOCZĘCIE PRACY W BITRIX24

Firmy często opóźniają wdrożenie CRM o wiele miesięcy. Oferujemy sprawdzone rozwiązanie automatyzujące dział sprzedaży, odpowiednie dla większości firm, które oszczędza Twój czas i pozwala na pełną pracę w CRM w 2 tygodnie!

PRACOWNICY WIEDZĄ CO ZROBIĆ Z CRM

Po wprowadzeniu nowego systemu możesz napotkać problem z opanowaniem go przez pracowników. Szkolimy Twoich pracowników do pracy nie tylko ze standardowymi funkcjami Bitrix24, ale także ze wszystkimi niestandardowymi procesami.

CRM PRACUJE DLA CIEBIE - CHRONI KLIENTÓW, KONTROLUJE MENEDŻERÓW, GENERUJE RAPORTY, AUTOMATYZUJE RUTYNY

CRM jest w pełni skonfigurowany do pracy działu sprzedaży – przypomina kierownikowi maile, spotkania i rozmowy, rejestruje wszystkie interakcje, etapy Deal. Wszystko działa na rzecz zwiększenia sprzedaży i utrzymania klientów!

WYJĄTKOWA NIETYPOWA FUNKCJONALNOŚĆ

Oprócz ustawień portalu otrzymujesz również instalację i konfigurację aplikacji o niestandardowej funkcjonalności, która upraszcza procesy biznesowe i sprawia, że ​​praca w portalu jest jeszcze wygodniejsza i wydajniejsza.

DODATKOWE MATERIAŁY DO NAUKI

Uporządkowane informacje z przewodnikiem krok po kroku dotyczącym konfiguracji i korzystania z Bitrix24. „Przewodnik”, który poprowadzi Cię „za rękę” po całym portalu, dzięki któremu samodzielnie dostosujesz portal do swojej firmy.

NIEZAWODNY PARTNER Z KTÓRYM ZAWSZE MOŻESZ SIĘ SKONTAKTOWAĆ

Dostajesz niezawodnego przyjaciela, który wie, jak pomóc Ci poprawnie i szybko.

Żadne z Twoich pytań nie pozostanie bez odpowiedzi. A kiedy w pełni zintegrujesz się ze współpracą z Bitrix24,
z przyjemnością zautomatyzujemy wszelkie unikalne procesy biznesowe Twojej firmy!


F.A.Q.

Jaki jest czas realizacji tego pakietu usług?

Na pierwszym spotkaniu ustalany jest harmonogram prac. Przewidujemy, że wszystkie ustawienia potrwają około 3-4 tygodni i będziemy potrzebować 3-5 spotkań.W dużej mierze zależy to od zaangażowania klienta w ten proces.

Jak będzie wyglądać opieka & wsparcie posprzedażowa?

Wsparcie będzie bezpłatne przez cały okres trwania Twojej subskrypcji.
Można wysłać nam pytania (emaily) lub przyjść na spotkanie online.
Dostępne są również spotkania indywidualne, godziny do ustalenia.

Jeśli utrzymanie systemu oraz modyfikacji są po naszej stronie to w tym kontekście proponujemy podejście oparte na metodzie SPRINT.

Jak przebiega szkolenie?

Dostępne są trzy formaty szkoleń:
1. Indywidualnie.
Wystarczy przesłać nam listę pytań, a my przygotujemy i przeprowadzimy sesję online z Tobą lub Twoimi pracownikami.

2. Ogólnie dostępne webinaria.
Co tydzień w formacie pytanie-odpowiedź. Rejestracja odbywa się tutaj - https://webinar.support.pl

3. Tematy ogólne (podstawy CRM, zadania i inne)

Szkolenia odbywają się Online na dowolne tematy, które Państwo interesują.
Sesje mogą być nagrywane.
Szkolenia są w tej samej cenie, bez dodatkowych opłat.

Kiedy mogę zamówić szkolenie Bitrix24?

Szkolenie można zamówić w dowolnym momencie okresu subskrypcji.

Skontaktuj się z nami,
aby uzyskać bezpłatną konsultację

CRM form will load here
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Other cookies
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies