CRM DLA FOTOWOLTAIKI

Gotowa konfiguracja standardowych procesów CRM
dla biznesu fotowoltaicznego

konfiguracjadla branży

Rozwiązanie stworzone i zostało już wypróbowane przez prawdziwe firmy

szybkę wdrożenie

CRM skonfigurowany za 15 minut

szybka automatyzacja procesów

Niezbędne automatyczne działania są już wbudowane w rozwiązanie

wsparcie specjalisty

W razie pytań zawsze chętnie doradzimy

CO TO JEST?

Gotowe rozwiązanie to zestaw specjalnych ustawień CRM, które wgrywamy do portalu Bitrix24.
Nie musisz samodzielnie przeprowadzać konfiguracji, otrzymasz gotowy zautomatyzowany system w 15 minut!

Gotowe rozwiązanie dla fotowoltaiki pozwoli Ci szybko i skutecznie zautomatyzować standardowe procesy biznesowe Twojej firmy.

KONFIGURACJA PRACY Z lead, POTENCJALNYMI KLIENTAMI, KONTAKTAMI

Gotowe etapy przetwarzania potencjalnych Leadów od otrzymania wniosku do podpisania Umowy.

AUTOMATYZACJA PROCESU SPRZEDAŻY

Indywidualny lejek sprzedaży z narzędziami automatyzacji na każdym etapie Deala.

AUTOMATYZACJA PROCESU INSTALACJI

Skonfigurowany etapowy proces realizacji z zadaniami kontrolnymi, przypomnieniami i innymi automatycznymi działaniami.

Jak to działa?

Uzyskaj konfiguracje

Po dokonaniu płatności otrzymasz plik archiwum z gotowymi konfiguracjami

Zainstaluj w swoim CRM

Prześlemy archiwum do CRM Bitrix24 - zajmie to nie więcej niż 15 minut!

Korzystaj z skonfigurowanego systemu!

Wszystkie przygotowane ustawienia zostały dostosowane do Twojego portalu i teraz działają w Twoim CRM!




Obejrzyj wideo demonstrację działania systemu


Wyniki wdrożenia:


Skonfigurowane pola w formularzach Leadów/Dealów

Skonfigurowane wymagane pola do wypełnienia przez menedżera

Automatyczne zadania i przypomnienia

Automatyczna konwersja Leadów

Gotowe etapy przetwarzania Leadów / Dealów

Dwa dostosowane lejki do Sprzedaży i Realizacji

System kontroluje menedżera, przypominając i podpowiadając mu kolejność działań

zł 1990.00

Lejek Leady i etapy przetwarzania

Zaczynamy od otrzymania wniosku od potencjalnego klienta. W karcie (profilu) Leada skonfigurowane są wymagane pola, aby uzyskać wszystkie niezbędne dane od klienta na pierwszym etapie komunikacji.



Dostosowany formularza Leada:

Domyślne pola Wymagane są obowiązkowe dla wszystkich etapów w formularzach leadów:

  • E-mail
  • Telefon
  • Adres
  • Osoba do kontaktu
  • Powód odmowy (lista)


Menedżerowie przesuwają Leada pomiędzy etapami, w których są automatyczne przypomnienia, zadania, maili i połączenia.

Lejek sprzedaży i etapy przetwarzania

etap 1. Nieprzerobiony

Od razu po wpadaniu Leada do CRM na etapie „Nieprzerobiony” osoba odpowiedzialna za nowe zapytanie dostaje powiadomienie systemowe o utworzeniu nowego Leada, wymaganiu jego przypisania do handlowca i sprawdzeniu wypełnienia wszystkich pól.



etap 2. Telefon / Umówienie spotkania

Przerobiony Lead przenosimy ręcznie do etapu „Telefon / Umówienie spotkania” z koniecznym wprowadzaniem następnych danych klienta: e-mail, telefon, adres, osoba do kontaktu.
Na etapie „Telefon / Umówienie spotkania” osoba odpowiedzialna za przerobiony Lead dostaje zadanie skontaktować się z klientem i umówić się na spotkanie lub drogą telefoniczną doprowadzić do wyjaśnienia zapotrzebowań klienta.

etap 3. Brak kontaktu / Oddzwonienie 

Etap „Brak kontaktu / Oddzwonienie” jest przeznaczony do przechowywania odłożonych zapytań klientów. 
Deadline znajdowania się na tym etapie wynosi 5 dni, po czym przełożony osoby odpowiedzialnej dostaje powiadomienie o przeterminowanym Leadzie. 

etap 4. Potwierdzono spotkanie 

Jeżeli spotkanie z klientem jest niezbędne, po ustaleniu jego terminu przenosimy Lead do etapu „Potwierdzono spotkanie”. Osoba odpowiedzialna dostaje zadanie przeprowadzić spotkanie i następnie skwalifikować Lead jako zrealizowany (t.zn. Deal) lub odrzucony. 

etap 5. Zrealizowany 

Na etapie „Zrealizowany” Lead konwertuje się na Deal. 



etap 6. Odrzucony 

Aby przejść do etapu „Odrzucony” i zamknąć Lead, osoba odpowiedzialna musi wskazać powód odmowy wybierając go z listy. Zamknięte zapytanie jako odrzucony Lead zawsze można znaleźć za pomocą filtra. 

Jeżeli Lead został zamknięty jako zrealizowany, konwertuje się w Deal i trafia do lejka Sprzedaż.

W Dealach skonfigurowane również pola wymagane, wypełnienie tych pól-pozwala to na terminowe wprowadzenie niezbędnych informacji o kliencie.Zmniejsza ryzyko, że menedżer zapomni lub przegapi wprowadzanie danych do systemu.



Dostosowany formularz Dealu w lejku Sprzedaży 

Domyślnie pole Wymagane jest obowiązkowe dla wszystkich etapów w formularzach Dealów:

  • Umowa (plik)
  • Wysłać umowę automatycznie? (Tak/Nie)
  • Dokumenty powykonawcze (pliki)
  • Powód odmowy (string)
  • Zamówione elementy (lista)
  • Przykładowa data montażu (data)
  • Faktyczna data montażu (data)
  • Kontakt
  • Firma 

etap 1. Ofertowanie 

Jeżeli Lead został zamknięty jako zrealizowany, konwertuje się na Deal i trafia do lejka Sprzedaż. Na pierwszym etapie „Ofertowanie” osoba odpowiedzialna dostaje zadanie przygotować ofertę i wysłać ją do klienta.
Na tym etapie Deal znajduje się najwyżej 4 dni. Po przekroczeniu tego okresu przełożony zostaje powiadomiony o przeterminowaniu, a osoba odpowiedzialna dostaje powiadomienie o tym, że termin ważności oferty niedługo upłynie i ma ona skontaktować się z klientem. 

etap 2. Oferta zaakceptowana  

W przypadku zaakceptowania oferty przez klienta osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Oferta zaakceptowana” i dostaje zadanie sporządzić umowę i wysłać ją do klienta 

etap 3. Umowa na podpisaniu  

Po przygotowaniu umowy osoba odpowiedzialna przesuwa Deal do etapu „Umowa na podpisaniu” i wypełnia pola wymagane „Umowa (plik)” (t.zn. załącza plik umowy), „Wysłać umowę automatycznie? Tak/Nie”. W zależności od wyboru pola „Tak/Nie” system proponuje dwa rozwiązania: jeżeli „Tak”, automatycznie wysyła się e-mail do klienta z umową w załaczniku; jeżeli „Nie”, osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o dostarczaniu umowy do klienta. Po wykonaniu poprzedniego kroku w obu przypadkach osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o sprawdzeniu otrzymanych dokumentów i umieszczeniu podpisu. 

etap 4. Opracowanie projektu 

Po podpisaniu umowy osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Opracowanie projektu” i dostaje zadanie o opracowaniu projektu instalacji. Gdy projekt instalacji jest gotowy, osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Rozpoczęte prace” i kopia Deala tworzy się w lejku Realizacja. W lejku Sprzedaż następuje oczekiwanie na czas trwania montażu instalacji i zakończenia działań z Dealem w lejku Realizacja 

etap 5. Rozpoczęte prace 

Po podpisaniu umowy osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Opracowanie projektu” i dostaje zadanie o opracowaniu projektu instalacji. Gdy projekt instalacji jest gotowy, osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Rozpoczęte prace” i kopia Deala tworzy się w lejku Realizacja. W lejku Sprzedaż następuje oczekiwanie na czas trwania montażu instalacji i zakończenia działań z Dealem w lejku Realizacja. 

Lejek realizacji i etapy przetwarzania 

etap 1. Zamówienie elementów  

W lejku Realizacja Deal okazuje się na pierwszym etapie „Zamówienie elementów” i kierownik dostaje zadanie o sprawdzeniu towaru na stanie magazynowym. Po wykonaniu tego zadania osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Dostawa elementów” i wypełnia pole wymagane „Zamówione elementy” wybierając elementy z listy. 

etap 2. Dostawa elementów 

Na etapie „Dostawa elementów” są trzy rodzaje zamówionych elementów: panele, konstrukcja, falownik. W zależności od wyboru osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o zamówieniu odpowiedniego elementu. 

etap 3. Realizacja 

Po dostawie elementów osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu „Realizacja” i wypełnia pole wymagane „Przykładowa data montażu”. Na tym etapie odbywa się montaż instalacji, w związku z czym osoba odpowiedzialna dostaje zadanie o realizacji zamówienia. Po zakończeniu montażu osoba odpowiedzialna zamyka zadanie, i od razu handlowiec dostaje powiadomienie o wykonaniu pracy. 

etap 4. Kontrola 

Osoba odpowiedzialna przesuwa Deal do etapu Kontrola wypełniając pole wymagane „Faktyczna data montażu” i dostaje zadanie o weryfikacji wykonanych prac. Następnie osoba odpowiedzialna przenosi Deal do etapu Zrealizowany albo Stracony. 

W lejku Sprzedaż po otrzymaniu przez handlowca powiadomienia o wykonaniu pracy
następuje automatyczna zmiana etapu „Rozpoczęte prace” na etap „Po montażu”. 

etap 5. Po montażu 

Na etapie „Po montażu” handlowiec dostaje zadanie dotyczące kontroli podpisania protokołu odbioru i otrzymania jednej kopii dokumentów przez klienta. Po zamykaniu zadania osoba odpowiedzialna przenosi Deal do następnego etapu 

etap 6. Rozliczenie 

Osoba odpowiedzialna wypełnia pole wymagane „Dokumenty powykonawcze” załączając pliki i na etapie „Rozliczenie” dostaje zadanie o wystawieniu faktury końcowej i jej wysłaniu do klienta wraz z instrukcją i wnioskiem do wypełnienia. 

Po wykonaniu zadania handlowiec przesuwa Deal
do etapu Zrealizowany albo Stracony (w razie straconego Deala wypełnia pole wymagane „Powód odmowy”). 

Zrealizowany 

Stracony 

CHCESZ TEGO SAMEGO?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!  

Nie bój się i nie odkładaj wdrożenia automatyzacji w swojej firmie. Z przyjemnością Ci w tym pomożemy.

Skontaktować się
CRM-форма появится здесь
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Other cookies
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies