TWÓJ PARTNER BITRIX24

Jak działa wsparcie partnerskie ?
zgłoszenia (tickets)

DOGODNE SPOSOBY KOMUNIKACJI !

mailowo

Wystarczy, po prostu opisać problem lub pytanie,
a my odpowiemy w mailu w godzinach pracy.

czat online

Czat bezpośrednio z Twojego Bitrix24:
1. Potrzebny jest kod partnera
2. Dodaj nas do portalu zgodnie z instrukcją

POŁĄCZ CZAT

spotkanie
online

Skontaktujemy się z Tobą, aby zaproponować dogodny termin i godzinę.

Q&A sesja - pytania i odpowiedzi

Każdy poniedziałek o 10:00 można zadawać pytania podczas online sesji Q&A i natychmiast uzyskać odpowiedź na żywo.
Zarejestruj się na następną sesję

Konsultant CRM Support.pl

Na spotkanie przyjdzie jeden z naszych specjalistów.

Na spotkaniu będę mógł doradzić Cię w tym, jakie funkcje są dostępne w Twojej taryfie, jak możesz z nich korzystać i inne pytania dotyczące projektu w Bitrix24.

Rezerwuj spotkanie

Zarezerwuj spotkanie online z naszymi specjalistami:

ODPOWIADAMY:

Image Description
Natychmiast

Jesteśmy zawsze w kontakcie w godzinach 9:00 - 18:00

Udzielimy odpowiedzi terminowo


Image Description
Wyczerpująco

Szczegółowe instrukcje ze zrzutami ekranu, przewodniki wideo, szkolenia online i spotkania indywidualne


Image Description
Z gwarancją

Wykonujemy wszystkie prace i komunikację
z gwarantowanym wynikem


KIEDY MOŻEMY BYĆ PRZYDATNI?

Pomożemy Ci z każdym pytaniem dotyczącym Bitrix24 i jego funkcjonalności
powiemy Ci konkretnie, jak TWÓJ proces może optymalnie działać w Bitrix24.
Zakładamy od podstaw, naprawiamy błędy, dajemy wszystkie materiały do ​​samodzielnej konfiguracji.

KONFIGURACJĘ
DORADZTWO
OPEKA

Levely wsparcia

level 1

Praktyczną wiedzą Bitrix24 dla szybkiej adaptacji i wydajnej pracy.

Q&A sesji / kuchnia Bitrix24, konsultacje on-line.

Rejestracja


FREE / 0 ZŁ 

  • Doradztwo w zakresie realizacji procesów firmy w Bitrix24
  • Doradztwo i konsultacje w zakresie korzystania z narzędzi Bitrix24
  • Doradztwo w sprawach technicznych w Bitrix24
  • Wskazówki dotyczące rozwoju portalu korporacyjnego
zapytać o ofertę
level 1+2

Konsultacje i szkolenia w ramach opieki indywidualnej.

Nie ma limitu czasowego ani ograniczenia ilości spotkań.

Sesje indywidualne


W CENIE SUBSKRYPCJI

  • Obejmuje LEVEL 1 oraz:
  • Konsultujemy online w zakresie standardowych funkcjonalności 
  • Odpowiadamy na wszelkie pytania dotyczące Bitrix24 
  • Udostępniamy instrukcje w formacie tekstowym ze zrzutami ekranu, a także instrukcje wideo 
  • Instalujemy aplikacje na Twoim Bitrix24
zapytać o ofertę
level 1+2+3

Konfiguracja, konsultacje, szkolenia indywidualne,

Komunikacja ze wsparciem od producenta. 

Wygodny format etapowej konfiguracji portalu (sprint) przez naszych specjalistów 


ROBOCZOGODZINY

  • Obejmuje LEVEL 1+2 oraz:
  • Wprowadzanie ustawień na Twoim portalu
  • Wykonujemy analizę zapytań i szukamy rozwiązań 
  • Tworzymy moduły oprogramowania i integracje
zapytać o ofertę
level serwer

Pomożemy Ci zainstalować wersję On-Premise Bitrix24 na Twoim serwerze.

Uruchomienie portalu. Zmiana wersji chmurowej na serwerową. Poprawna konfiguracja systemu po instalacji


od 500 zł

  • Konfiguracja pracy serwera pod Bitrix24 
  • Konfiguracja serwera zgodnie z wymaganiami Bitrix; 
  • Konfiguracja wydajności Bitrix24 na serwerze pod wymagania projektu; 
  • Konfiguracja modułów Bitrix24 itp.
zapytać o ofertę

Konfiguracja etapowa
w sprintach (level 1+2+3)

Wygodny format wieloetapowego cyklicznego wdrażania  Twojego Bitrix24 przez naszych specjalistów z opłatą za godziny pracy
Potrzebuję sprintu

ZARZĄDZANIE SERWEREM

  • SZYBKIE URUCHOMIENIE PORTALU
  • MIGRACJA Z WERSJI CHMUROWEJ NA SERWEROWĄ
  • POPRAWNA KONFIGURACJA SYSTEMU PO INSTALACJI

AKTUALIZACJA BITRIX24

✓ Sprawdzenie dostępności aktualizacji dla portalu
✓ Konfiguracja kopii zapasowej
✓ Przeprowadzenie aktualizacji portalu

KONFIGUROWANIE HARMONOGRAMU tworzenia

KOPIi ZAPASOWYCH

✓ Ustawienia tworzenia kopii zapasowych zgodnie z harmonogramem klienta
✓ Kontrola kopii zapasowych

KONFIGURACJA ZABEZPIECZEŃ

✓ Ustawienia firewall i antywirusa (iptables, fail2ban, maldet, clamav)

OBSŁUGA TWOJEGO SERWERA Z BITRIX24

✓ Konfiguracja pracy serwera pod efektywną pracę portalu korporacyjnego
✓ Kontrola pracy serwera na życzenie klienta

PRZEPROWADZENIE OPTYMALIZACJI USTAWIEŃ DLA PRAWIDŁOWEJ PRACY I ZWIĘKSZENIA WYDAJNOŚCI

✓ Analiza stanu serwera;
✓ Wykrywanie problemów i błędów w pracy sprzętu;
✓ Poprawki błędów i optymalizacja pracy serwera

REGULARNa KONTROLa

✓ Kontrola stanu i utylizacji zasobów sprzętowych serwera 1 raz w miesiącu na podstawie wyników monitoringu
✓ Sprawdzenie dzienników systemu operacyjnego pod kątem błędów krytycznych 1 raz w miesiącu
✓ Kontrola pracy kopii zapasowych 1 raz na 3 miesiące
✓ Kontrola aktualizacji 1 raz na 3 miesiące

KONFIGURACJA BITRIX24

✓ Konfiguracja pracy oprogramowania Bitrix24 na serwerze pod wymagania projektu
✓ Konfiguracja modułów Bitrix24

MONITOROWANIE

✓ Zewnętrzny monitoring pod kątem występowania potencjalnych incydentów (lista parametrów monitorowania ustala się wspólnie z klientem)

MIGRACJA Z CHMURY NA SELF-HOSTING

✓ Transfer danych, konfiguracja serwera i wszystkie towarzyszące pracy w migracji wersji Cloud Bitrix24 na self-hosting

NASZA INTERAKCJA BĘDZIE SZCZEGÓLNIE EFEKTYWNA

KIEDY PO TWOJEJ STRONIE JEST OKREŚLONA OSOBA ODPOWIEDZIALNA

To proste: wiemy, komu zadawać pytania, a Ty wiesz, kogo żądać.

DEDYKOWANY KANAŁ KOMUNIKACJI

Również szybko odpowiemy na Twoją prośbę za pośrednictwem dowolnego z wybranych przez Ciebie kanałów komunikacji. Dla nas wszystkich wygodniej będzie śledzić postępy w rozwiązywaniu problemu za pośrednictwem jednego źródła.

KIEDY OCZEKUJESZ SZYBKEJ ODPOWIEDZI

Rozwiązywanie niektórych złożonych problemów wymaga czasu. Uczciwie wskażemy Ci warunki rozpatrzenia wniosku. Naszym standardem jest rozwiązanie złożonego problemu w ciągu 24 godzin od momentu jego przyjęcia.

WYBIERAJĄC WSPARCIE BITRIX24 Ty: 

✓ spokojny o
bezawaryjną pracę
portalu i serwera 

✓ przekazujesz pracę w ręce profesjonalistów
(pracujemy z Bitrix ponad 11 lat) 

✓otrzymujesz konsultacje w zakresie użytkowania i pomoc w konfiguracji Bitrix24

✓ oszczędzasz czas i budżet na odrębnego specjalisty

MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Chętnie udzielimy Ci konsultacji!

Nasze kontakty

SUPPORT.PL Sp. z o.o.
Używamy plików cookies
Preferencje plików cookie
Poniżej możesz znaleźć informacje o celach, do których my i nasi partnerzy używamy plików cookie i przetwarzamy dane. Możesz skorzystać z preferencji dotyczących przetwarzania i/lub poznać szczegóły na stronach internetowych naszych partnerów.
Analityczne pliki cookie Wyłącz wszystkie
Funkcjonalne pliki cookie
Other cookies
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Dowiedz się więcej o naszej polityce plików cookie.
Zmień preferencje Akceptuj wszystkie
Cookies